my spirit

Thursday, March 7, 2013

santai bersahaja dengan rasa teruja...

Actually, banyak gile nak tulis..
Tapi itulah, bila banyak idea, tangan ni tak terasa gatal nak menaip..
Dia nak menaip kena tunggu mood betul-betul datang...
Adakala bila mood tu ade, nak menaip pun ada, teknologi pulak tiada..
Guane tu?

Aku kalau bercerita mesti macam nak beremosi...
Tahun ni asyik pergi wedding kengkawan...
Alhamdulillah segala urusan mereka, dipermudahkan..
Seronok tengok.. Rasa macam aku pulak yang kawen..
Teetttttttttttt....

Haaa, sebut pasal aku, tu nak tanyela kan?
Hehehehe..
Aku? Jangan ditanye..
Kalau ade, pasti dijemput. InshaaAllah...

Hurm, lagi 2 bulan i will get new baby born!
My new niece!!!
Yeay! So exciting!!!

Kadang-kadang terpikir, mahu ambil anak angkat...
Hehehehe...
Tapi tu la.. Diri tak terjaga, nak ambil cemana...

*grrrrrr...gerammm titew dengan awaklah sayang!!(google image)
















Seriously aku memang suka..
Suka baby...
Ish3! *tepuk dahi sendiri...
Nak! *wat mata pushindaboots..
Heeee......

Sabar wahai hati..
Kelak nanti kau akan merasa...
Suatu saat yang kau tunggu itu...
Nescaya, kenikmatan itu kebahagiaan itu yang kau akan ingat sampai bila-bila..
Amin...

(berdoa agar segalanya dipermudahkan)

No comments:

Post a Comment