my spirit

Wednesday, February 6, 2013

Ucapan terima kasih pada Allah SWT... :')

Alhamdulillah! Alhamdulillah! Alhamdulillah...
Wah terasa teruja gile..
Akhirnya impian aku hampir-hampir tercapai...
Mahu drive sendiri ketempat yang ingin ku pergi..
Syukur kepda Allah SWT kerana memberi peluang dan keberkatan serta kepercayaan kepadaku melalui ayah dan mak..
Alhamdulillah..

Memang sangat teruja..
Bukan ape, aku ni dah la jarang dapat peluang macam ni..
Sepanjang umur aku sehingga 24tahun, peluang tu datang sangatlah jarang-jarang..
Ternyata Allaj memperkenankan impian aku..
Syukur sangat-sangat even korang yang bace akan cakap aku cam jakun..

Rasa macam nak menangis pun ada..
Rasa sebak mendatangi jiwa...
Ya Allah, tak tahu nak habaq lagu mana..
Tapi tang tu jugak cheq ghasa..

Takpelah..
Masih ada beberapa hari lagi untuk mempersiapkan diri..
Untuk membuat plan dan memeriksa apa yang patut..
Semoga segalanya berjalan lancar..
Semoga segalanya berada di dalam lindungan Allah..
Amin.
Amin Ya Rabb. :')

No comments:

Post a Comment