my spirit

Monday, February 4, 2013

Selamat sudah..

Assalamualaikum...

Firstly nak ucapkan tahniah dekat kawan saya Nur Ain Farhana Hamzah yang telah menukar statusnya as Puan..
Akhirnya, sorang kawan dalam geng dah jadi puan, pasni menyusul yang lain..
Gambar yang tertera nanti, gambar kami kat Petronas, berhenti seketika untuk mengisi apa yang patut..
Gambar masa kawen akak menyusul..

Ok, actually banyak sangat kenangan-kenangan yang berlaku antara kami dan Ain..
Tapi yang berlalu biarkan berlalu dan kita hendaklah menjaga perhubungan itu supaya tak berulang..
Dalam diam tak diam, tengok Ain kawen, baru ku sedar yang aku telah masuk umur 24 years old!
OMA!
Hurm, dah leh jadi mummy dah ni.. *eh2? tettttttt....... :)

Aku rasa macam sekejap je masa tu berlalu...
Zaman yang lepas indah dan yang masa depan bakal menanti...
Hope untuk yang kehadapan adalah yang best-best dan mematangkan lagi ilmu dalam kehidupan..
Hailoooo! Rasa cam nak meroyan pulak dalam blog ni.. hahaha..
Ntah la..

Rasa cam nak kawen jugak! *aik ni macam dah lari tajuk ni..
Hehehe.. Saje nak menunjukkan kemiangan.. *wink2...
Hurmm, takpe.. Jodoh tu kan rahsia Allah..
Jika seru tu sampai, InshaAllah kawenlah aku...
Yang penting Bedoa, Usaha, dan Tawakalinnahu, dok try dok tahu...
Hehehehe..

Apapun, untuk Ain, aku sebagai kawan ko, aku mengucapkan tahniah!
Dan semoga menjadi isteri yang solehah dan sentiasa diberkati oleh Allah..
Amin...

Ain! Here we come!! Love ya!

No comments:

Post a Comment