my spirit

Friday, February 1, 2013

cepatnye hari berganti hari....

Ya Allah..
Kejap sungguh masa berlalu...
Diam tak diam dah masuk bulan Februari...
Takpe, tingkatkan produktiviti dan semangat diri nak berjaya..
Amin.. Semoga diredhai Allah..

Tahun ni, macam-macam benda bermain dalam kepala otak..
Macam-macam cara aku cuba untuk berjaya..
Betul kata orang, "Nak senang bukan mudah.."
"Rezeki jugak bukan datang bergolek". Nak tak nak kita kena usaha..
InshaAllah.. Rabbi Yassir Wala Tu'assir Rabbi Thammill Bil Khoir...

Yang penting niat kita, nawaitu kita...
Jika niat tu baik, InshaAllah tak segan silu Allah tu nak permudahkan jalan kita..
*senyum sentiasa*

Bulan ni banyak sangat member-member kawen..
Jeles sikit.. sikit je...
Hehehe... Mendoakan yang baik-baik untuk diorang semua..
Semoga berbahagia hingga ke hujung nyawa dan kalau boleh hingga ke Jannah sana..
Itu doa aku untuk kalian-kalian semua..
Masa kalian dah sampai.. Masa aku juga pun akan sampai..
Tumpang seronok untuk diorang!

Seronok tengok kawan kita dah kawen..
Kehangatan, kenervousan pun adakala kita terasa sekali...
Rasa cam tak percaya, tapi ternyata umur dah meningkat..
Hehehe... *memang tak sedar diri aku ni.. (>.<) *

Takpe-takpe.. Sementara seru belum sampai aku nak bina sesuatu..
Bina kerjaya, bina diri, dalaman diri, ketakwaan diri, iman diri..
InshaAllah.. :) Doakan aku ya kengkawan!

Ok la, terasa macam panjang pulak aku melalut lalut..
:).. Aku menulis sebab malas nak layan perut yang lapar..
Makanan yang diorder tak sampai lagi..
Perut dah berkeroncong sakan dah ni...

Kepada readers yang membaca, just take care ya!
Terima kasih sebab sudi datang bace-bace kat blog aku..

No comments:

Post a Comment