my spirit

Monday, October 8, 2012

anehnya insan bernama perempuan..

Hurm, moody sikit ari ni..
Sebab musabab aku pun tak tahu...
Tapi aku rasa, perempuan memang begini...
Pasti akan moody even tanpa sebab...
Lagipun benda ni fakta kot...
Aku pernah baca bahawa insan yang bernama perempuan ni amatlah unik...

Perempuan insan yang boleh tersengih sorang-sorang..
Perempuan, insan yang mampu bertahan walaupun ditolak...
Perempuan, insan yang dapat membaca melalui kata hatinya...
Perempuan, mampu berubah perasaan sekelip mata...
Perempuan, gangster-gangster pun ada lembutnya...
Perempuan, even marah tak pernah nak lama...
Perempuan, penyabar dalam banyak hal...
Dan banyak lagi sifat yang unik Allah bagi kat perempuan...

Segala sifat-sifat perempuan, tak semua insan yang bernama lelaki boleh faham..,
Kalau memahami pun tak lebeh daripada 70%...
Itu pendapat aku...
Aku ada jugak buat kaji selidik secara tak sengaja...
Ternyata ada jugak benarnya....

Kalau korang nak tahu, perempuan ni bila time moody, bukannye dia pinta..,
Adakalanya pemikiran tu yang datang tanpa disuruh.,,
So, nak taknak, kena memahami dan cari jalan nak tackle adakan balik moodnye...
Tapi tengok jugak jenis perempuannya...
Ada yang keras hati, susah and liat sikit...
Ada yang lembut, senang ler cayornye.,,
Depends la ye..l

Ouh, entry ni saje je nak berkongsi pasal perempuan..
Mana tahu untuk jejaka diluar sana boleh tambahkan ilmu pengetahuan sikit...
Ye dok?

Oklah.. thanks singgah dan bace!

P/S: Lagi satu tak semua perempuan tu materialistik ye, korang-korang kena kaji ok kalau dapat yang sedemikian...  (^_^)

No comments:

Post a Comment