my spirit

Friday, September 14, 2012

My Belated Birthday Story...

Ouh mungkin entry ni dah basi..
Tapi ade aku kisah?
Demi aku ingin memahatkan dalam memori aku, aku nak sematkan dalam diari maya aku ni..

Tanggal 31.08.89 lahir seorang gadis kecil iaitu aku...
Now I'm 23 years old..
Hope my all dreams come true..
Amin..

Pada tanggal 31.08.12, kebetulan tarikh tu mak aku buat open house..
Actually, takde la nak sambut-sambut birthday aku..
Just untuk makan-makan saudara mara, jiran tetangga, dan sahabat handai sahaja...

Tapi, tarikh tu aku memang tak mengharapkan apa..
Tapi dengan kehadiran rakan-rakan aku pada tanggal 31.08.12 tu, buat aku happy..
Sebab dah lame tak berkumpul akhirnya dapat jugak berkumpul..


*taraaaa.. ni la mereka...

Diorang bertiga ni memang sentiasa memberikan aku kejutan..
Tak kisah la samada ade kejutan tu kantoi or tak..
Basi ke tak basi..
Tapi aku appreciate setiap apa yang mereka lakukan..

Seperti tahun lepas Aieen dan Riduan serta Hazwan dan Ikhwan buatkan sesuatu untuk aku..
Mereka merealisasikan permintaan aku yang inginkan kek pelangi..
Hehe.. Alhamdulillah.. Dapat sebab effort mereka-mereka..

Tahun ni, mereka bertiga..
Disertai dengan kehadiran ke rumah yang membuatkan aku betul-betul bersyukur..
Kejutan tahun ni, dapat bear berserta kad daripada Nurul dan Luqman..
Dan aku jugak dapat new bracelet! Yeay! Dari Abang long Syukri!!
Yes! yes! yes! *lompat kijang laju-laju (-_-)
Gambor dua-dua hadiah tu kat Blackberry Nurul..
Terlupa mahu tangkap..
Pape pun thanks ya guys!
Jasa kalian hanya Allah yang mampu balas..

Then tibanya hari Ahad, muncul pulak budak kat bawah ni kat umah aku..


*hai nama saya zaza.. hikhik!

Saja mahu berjumpa.. Ronda-ronda One Utama.. Then dalam perjalanan, aku pun telefon budak yang bawah ni pulak..


*saya atiqah! masih single. Opss! :p

So, bile semua dah on, berjumpa la kami...
Wah! seronok tu tak tahu nak cakap camane..
Kami memang lama tak jumpe..
Boleh dikira la...
Memang ohsem that time..

And time lepak kat McD, dorang make simple party for me...
Nak kate surprise pun takdalah surprise mane..
Sebab i pun dah tahu..
Hehehe...

Ni ade sedikit vid dari dorang untuk saya...



Kalau kualitinya agak teruk, maafkan la ea..
Sebab gune fon je..

Yang vid bawah ni, ucapan mereka... :)




Note: Saya tak lupa pada kawan-kawan yang wish birthday saya...
Include Mr. Lullaby saya yang berada diperantauan tu..
Tepat pukul 12mlm, number awak yang naik..
Thanks ya sayang-sayang semua.. Ingat birthday saya..
Saya amat menghargai apa yang korang-korang buat untuk saya..
Tak kira dari kite kecik sampai lah kite besar..
Hope our friendship sampai bile-bile k?
Sampai akhir hayat..
Amin...

No comments:

Post a Comment