my spirit

Saturday, September 15, 2012

tak keruan..

Entah kenapa semalam hari yang menjanggalkan bagi aku...
Aku bagaikan terasa sesuatu..
Entah kenapa hatiku berdebar yang aku sendiri tak pernah rasa...
Dengan kaki dan tangan yang menggeletar...

Aku berfikir...
Akan sampaikah masa untuk aku?
Bukan aku beria berkata sedemikian tetapi entah...
Hati aku yang berkata-kata...

Aku hanya ingin melakukan apa yang aku inginkan saje...
Sebelum aku sendiri tak dapat langsaikan...
Apa yang termampu aku akan langsaikan...
Biarkan diri bersama rakan-rakan...
Selagi mampu meluangkan masa...
Itu yang aku nak buat...

Bunyi entry aku kali ni bagaikan aku takkan hidup lama kan?
Biarkan apa yang kalian ingin fikirkan..
Aku hanya akan meluahkan apa yang terlintas di dalam benak otak dan dada ini...

Mungkin dalam hidup ini aku bukan seorang anak dan kawan yang baik...
InsyaAllah, selagi aku diberi Allah untuk bernafas dalam duniaNya, aku akan lakukan yang terbaik...


Thanks singgah ya? :-)

No comments:

Post a Comment