my spirit

Friday, September 9, 2011

Memang tiada sebab kalau saya mula menyayangi kamu.

Terasa beruntung diri bila ade yang menyayangi. Serius semalam memang sangat down ok! Tak cool langsung mood semalam. Cam hampagas, sampai ingin melarikan diri jauh dari semua orang. Sape yang menjadi tempat meluahkan rasa hati ni dia je la yang tahu apa yang saya rasa. Sampai kan aktivitinya juga tergendala disebabkan saya. Ermmm, saya mintak maaf awak.

Terima kasih untuk segalanya. Terima kasih sebab merasa kesedihan yang saya rasa. Saya tulis bukan nak showoff but saya hanya ingin berkongsi dengan orang yang ada orang yang merasa apa yang saya rasa. Agak aneh kan? Tapi ntah la. Saya pun no komen tentang itu. Cuma saya bersyukur dengan apa yang Allah wujudkan depan saya.

Alhamdulillah, setelah meluahkan apa yang dirasa, terasa hilang sebahagian beban yang menimpa. Saya harap awak takkan jemu melayan karenah saya. Dan jangan risau, saya akan cuba takkan menyusahkan awak. :)

Bak kata Pakar Diari Hati:

Jika kamu mencintai kerana dia pandai,itu bukan cinta tetapi kagum
Jika kamu mencintai kerana dia cantik/hensem,itu bukan cinta tetapi nafsu
Jika kamu menyintai kerana takut dia sakit hati,itu bukan cinta tetapi kasihan
Jika kamu menyintai kerana dia baik,itu bukan cinta tetapi rasa terima kasih
Tetapi jika menyintai tanpa kamu tahu apa sebab kamu menyintainya,itulah cinta yang sesungguhnya!




Memang tiada sebab kalau saya mula menyayangi kamu.
:)

gracias for read. :)

No comments:

Post a Comment