my spirit

Wednesday, August 10, 2011

Luka dilukai..

Haa..
yang ni lagi satu lagu yang boleh wat aku melalak tibe-tibe..
Siryes weyh..Bait-bait lirik die memang makan dalam la...
Lebeh-lebeh aku yang pernah dikecewa..Hehehe..
So tu yang jiwang-jiwang sikit tu...
Tapi if pegi karoks, lagu ni memang menjadi pujaan aku now ni...
So, korang-korang yang suke karoks tu kan, leh la try suara...



Lirik lagu Luka Dilukai by Shima

Kanan dan kiri cuba berlari..
Masih ku dihujani tohmah dan janji..
Jangan sekali, aku diletak ke bawah..
Hanya kerana jalan hidup yang susah..

Tak siapa diantara...
Kita didunia memilih jalan hidup yang derita...
Aku sering dipersenda dan sering dikecewa..
Oleh hati mereka yang tak punya rasa..

Inginku mengecap bahagia...
Padamu kasih yang menjanjikan setia..
Namun belum sempat ku merasa..
Mimpi yang dibina, hati mudah berdarah semula..
Kerana dustanya...

Terhempas lagi...
Sekian kali...
Luka yang dilukai menguji diri..
Namun begitu aku tabahkan semangat..
Biar waktu merawat...
Segalanya....

No comments:

Post a Comment