my spirit

Wednesday, August 10, 2011

kisah hati

Assalamualaikum wbt.

Korang mesti suka an lagu Alyah yang Kisah Hati tu..Aku suka gila lagu tu, bait-bait lirik dia sangatlah kena dengan kisah hati aku..Siryes wei...Ermm so, aku nak korang dengar la and fahami la bait-bait lirik yang memang menyentuh jiwa..




Lirik Kisah Hati by Alyah

Hatiku, hatimu menjadi satu kisah..
Ku rasa, hadirmu, menyempurnakan aku,
Tapi, cinta bukan milik kita...
Semua..harus berakhir...

Cinta, kau dan aku..
Takkan mungkin bersatu...
Untuk saat ini...
Di dunia ini...

Mungkin kita bersama...
Nanti diatas sana...
Biar ku setia...
Menjaga cintamu....
Selamanya.....

Tapi...
Cinta bukan milik kita...
Semua...
Harus berakhir....

Cinta kau dan aku...
Takkan mungkin bersatu...
Untuk saat ini...
Didunia ini....
Mungkin kita bersama..
Nanti diatas sana...
Biar ku setia...
Menjaga cintamu...

No comments:

Post a Comment