my spirit

Tuesday, August 23, 2011

bergumbira sebelum Ramadhan..

Assalamualaikum wbt.

Dah lame kot aku tak update. Ntah la, terasa perasaan malas tu menjalar-jalar even banyak bende aku nak kongsikan bersama. Kongsi tu kan ambil berat. Hahaha. Ok fineeee! Lawak tak jadi... Bukan ape aku dah takdo tenet kt umah, so nak update tu yang liat sikit. Aku kadang-kadang feel banyak time malam je. Nak menjiwang bagai. Hehehe.

Ok la, straight to the point, aku just nak share ngan korang yang a before Ramadhan kembali, aku pergi rakaman Hari Raya bersama Siti Nurhaliza, Apek Senario, Kumpulan Sepah, Lan & typewriter and also Dayang Nurfaizah.. Rakaman tu akan disiarankan pada 2 Sept 2011 ni. So korang tgok la tau, mane tahu nampak muke aku. Muahahaha! Bajet masuk tv.

Nak dipendekkan cerite, gambar yang diambil pun tak banyak sebab disana dilarang mengambil gambar. Aku dah terkene. Bengong je, fon mummy aku kene rampas. Tebal muka la jugak tapi nasib bek gelap time tu. Nampak je la polis bermisai tu aktiviti haram aku. Takde la haram mane, cume aku just nak tangkap for update kat blog. Even cite ni dah basi korang janganlah jemu nak memview k. :).

Nak menceritakan suasana tu, aku tak reti. Tapi nanti apa yang korang tgok dalam tv tu la keadaannya. Sama je. Terima kasih pada Angah Lan sekeluarga yang bagi tiket free tu.. hehehe.. So, aku sajikan lah pic-pic yang dapat aku snap.



* ok pic dak kecik ni aku amik sb die comel gile.. Mulut macam popcorn ! aku suke!. :)


* ini keadaan sebe;lum bermulanya rakaman. Sume pakai baju raya uolllssss! :D


* tgok muke dak kecik, ade je la posingnye.. Hehehe...


* mood time ni standby...


* time dah abis penggambaran.. Sepah yang sempoi!


*ok fineee! aku terpaksa menyempit ditengah-tengah..


*akhirnya..duk dekat sikit dari tadi.. tapi....sob..sob..sob...mamat gelabah..kempunan nak duk tepi jep..

So ni la saja yang aku nak sajikan kt korang..
Jangan lupe k saksikan Selamat Hari Raya dari Kampung Pening Lalat nanti..
2 September 2011 nanti!! .
:)

gracias for read!

No comments:

Post a Comment