my spirit

Monday, August 29, 2011

6 tahun berlalu...


Masa berlalu begitu pantas, pejam celik pejam celik dah 6 tahun berlalu.... Apa yang berlalu, adalah sesuatu.. Tapi sekarang dah lebeh stabil dari 5 tahun yang lepas dan alhamdulillah mendapat sesuatu yang tak dijangka, tapi tetap yang sama perasaannya..

Maafkan sebab saya bukan boneka yang hanya mampu menunggu orang datang amik dan bila taknak orang tu akan tinggalkan saya tanpa sebarang notis.. Kalau dulu mungkin saya tak kasihkan diri sendiri dan sekarang sebaliknya.. Allah tu sentiasa ada untuk saya dalam apa jua keadaan sekalipun.. alhamdulillah... Saya baru tersedar dari kepompong yang boleh merosakkan jiwa raga saya..

Mempunyai ahli keluarga serta sahabat-sahabat susah dan senang disekeliling membuatkan saya bertambah kuat. Dan kekuatan itu juga hadir dalam bulan yang mulia ini.. Terima kasih Ya Allah...dan sekarang saya dah usir segala perasaan, segala harapan yang saya pernah letakkan pada seseorang pada suatu ketika dulu.. Mintak maaf diucapkan... Kata putus dah dibuat dan saya yang harus pergi mencari apa yang saya ingin dalam dunia Allah yang luas ni...

Dah tersurat dalam takdir kita buatan Allah yang kita pasti akan berjumpa apa yang dicari.. Berkat doa dan usaha InsyaAllah... Bak kata ibu, Doa itu mengatasi segalanya..Itulah yang saya pegang... Benda yang saya tak yakin saya akan miliki, akan saya usir jauh dari sudut hati...


Alhamdulillah sebab saya mampu.. Because all about him slowly gone...Amin...

gracias for read. :)

No comments:

Post a Comment