my spirit

Thursday, May 26, 2011

i'm not feeling well today!

Assalamualaikum sume! :)

Masih bisa lagi tersenyum bila mula menaip..Seriously, i am not felling well today. Aku da terkene jangkitan virus demam. Ermmm, padan muka aku, kate antibodi kuat, tapi yang hado!Haish, aku ni now selalu le pulak kerap dapat sakit.. Ntah la, since i broke up lebeh kurang 2 years ago..

Ermmm, lagi satu, aku tak suke nak makan-makan ubat because someone teach me yang ubat tu not elok for our body...Lama-lama will give effects to our body...Tu la, kalau demam memang aku takkan makan ubat except bila dah teruk sangat baru aku makan. Tu pun terpaksa k..

To fresh up my body, i just need some rest..Tu je ubat aku..Aku kalau demam ni sume sendi die tangkap..Pastu pale pulak denyut-denyut..Memang tak bangun la an..Tapi pagi ni aku gigih nak pergi keje sebab ada something yang perlu di accomplished kan..

Ok la sume, nak bebel banyak sat gi hampa suma bosan.. Aku chow dulu noh!
gracias for read!

No comments:

Post a Comment