my spirit

Monday, May 30, 2011

single to married..

assalamualaikum korang sume!

Kerinduan melanda bila lame tak update blog..Maafla, ari ni baru terasa nak update sesuatu..Tgok tajuk di atas!!Interesting tak?Hope korang suke ngn tajuk kat atas tu.. BTW, entry ni khas untuk abang kembar aku yang aku panggil alang..
Semalam hari wedding besar dia kat Parit Bakri, Muar...Selesai la sudah majlisnya disana.. Dan this week majlis besarnya di sebelah family aku..Hope everything semuanya okayy! Aku doa sangat!..Terasa macam janggal bila ada ahli baru..Hehehe, normal la kan, selalu ada kami je adik beradik, now abang aku da ada isteri die..dan isteri dia tu kakak ipar aku...Glad to have u as sister in law..
Nak cerita panjang sal entry ni cam boring, sebab gambo sume tak upload lagi..Kalau idak malam tadi aku nak masukkan dalam lappy, tapi batt dia pulak yang weakk..So, aku pun berasa hampa tak dapat nak upload pic.. Tunggu je la ari ni...
And untuk entry yang akan datang, aku akan upload pic sekali and masukkan ke dalam entry..Insyaallah! Hope korang tunggu ea?




gracias to read!~

1 comment:

Shahirah said...

kte tunggu.... hehehe..:)

Post a Comment