my spirit

Monday, May 16, 2011

heart...

Assalamualaikum..

Da lame aku tak update malam-malam gini.. Terasa mahu menulis, membiarkan jari jemari menjalar-jalar di papan kekunci yang kecil ni.. Ingin meluahkan apa yang dirasa tapi bagaikan tak terluah dek hati..Dibiarkan hati yang berkata-kata, hati yang memekik, hati yang menangis, hati yang berbisik, itulah hati...

Bila diceritakan tentang hati, macam-macam perkara yang boleh diutarakan, banyak yang dihujahkan, banyak yang perlu dibicarakan..Itu pun kalau kita peka tentang hati. Hati, disitulah terdapat pelbagai rasa. Pelbagai yang diceritakan jika dibongkah ketika pemendaman..

Huhuhu..dalam berbicara, bermadah, hati bergelak sendirian melihat penulisan sendiri..BUkan kerana suka, tapi kerana rasa yang diluah..Ah!!persetankan sume itu dan teruskan lah penulisan. Itu hati yang berkata pada diri..

*sambil menggaru kepala... Ceh,ayat aku takleh belah kan kalau berkata-kata..Tapi yang dinukilkan itu adalah kata dari hati,mulut hanya berdiam tapi hati yang berkata-kata..Betul tak korang?Korang setuju tak dengan aku?Apa yang aku utarakan ni?

Bila kita menulis, mesti yang datang tu dari hati korang kan?kan3??Katakan aku tulis ni betul..HUhuhu..

Okla, aku nak out ni..If aku rajin aku update lagi k..
gracias for read..

No comments:

Post a Comment