my spirit

Monday, May 16, 2011

Assalamualaikum sume!

Haih!Terasa lama dah tak update..BUkan ape guys, ari tu wa nak la update blog, tibe-tibe, ada masalah pulak. So, sume cite wa tergendala la.. Ari ni da blank nak cite ape tapi still mahu menaip jugak. Tak kire!tak kire!nak jugak menaip. *sambil hentak-hentak kaki..

Hahaha..ok, perangai da macam anak gajah mabuk..Wakakaka..Cam bosan je..Errmmm, haaa.. nak cerita, now aku da menyeberang gunung. Mesti korang tertanye-tanye gunung apa kan?Adalah, gunung tu aku andaikan ia masalah aku yang besar cam gunung dan aku dan berani nak jejalah and pergi merentasi gunung tu. Walaupun pada permulaan aku takut, but aku teruskan jugak perjalanan. Orang kata, walau apa pun terjadi pada diri kite, hidup mesti diteruskan. Dan itu yang aku lakukan. First time dalam hidup aku membuat keputusan dalam hal sebegini. Now i'm big girl now and i need to know how to solve my problem especially in my love life.

To people who know me, they will know what the type of me. Seriously, i'm not the brave women. But in this case and i think it for myself, i should to take action. And now, i felt so cool when i can do the decision. Alhamdulillah, i hope i do the right thing and may Allah plan another best and good thing for me after this. Tu yang aku mintak.

For me now, its ok if we don't have any partner because mungkin jodoh untuk kita tu tak sampai lagi. Tul tak? Aku just fikir positif je sekarang. Target of life is the first now to settle it. Yes! Ermm aku da malas nak mencari, tapi if ade jodoh insyaAllah.


*target to reach a skies!!

Huhuhu...suda!suda! Sai, please jgn mengarut k..Nanti ntah ape-ape ntah nanti ko cerita..Hehehe..Ok la guys. If aku ade lagi nak bercerita, aku post lagi k.

gracias to read!

No comments:

Post a Comment