my spirit

Friday, May 6, 2011

bercerita lagi

assalamualaikum sume! (^_^)

menaip, menaip dan menaip! Sesuatu yang aku sendiri suka nak buat. Hehehe, actually takde mende la nak di bungakkan kek sini. Hadoi!*seperti mendapat satu hentakkan yang kuat di belakang kepala. Abih ler, bila gila itu sudah mari, segalanya akan terbongkar! HAHAHA!*sambil berfikir dalam kepala ape yang akan terbongkar?blurrr seketika.

Sebenarnya, entah terasa mahu menaip sahaja even tiada cerita yang menarik. Tapi pagi-pagi lagi aku telah dikejutkan dengan suara Fara Fauzana di channel 8TV. Apa lagi, pasal hal yang digembar gemburkan tu la, pasal PM kita nak datang HOT FM. Ye, PM datang and aku sempat lagi melihat beliau keudara bersama FBI, FARA FAUZANA & KIERAN. Memang grand la PM. Sempoi, saya "like" enampulohenamkali.

Tu kot perkara yang kena dengan tajuk aku rini, segalanya terbongkar yang PM kita minat nombor 11, kerana nombor itu mempunyai sentimental value pada diri beliau sendiri. Kepada PM kita, keep it up k! Majukan lah negara yang sedia maju ni. HUHU! Dah macam ahli poilitik pulak.


*sedikit pic di masukkan. thanks google!

gracias for read! ^_^

2 comments:

Anonymous said...

sy pun minat no 10.. =P

Akmar said...

hehehe.tu num 10, bukan num 11. :)

Post a Comment