my spirit

Friday, May 6, 2011

bengong!

guys!

Ermm, ari ni mood aku tercabar lagi. Aku ase cam nak mengamuk je. Adeh! Tak suke la hai. Tula, bila maaf diungkapkan perkara sama juga yang dilakukan. Ase nak maki hamun but aku takkan wat sebab mummy aku ajar aku dengan penuh adab dan sopan. Aku pikir ko tu orang tua je. Hei, suke ati aku la nak nyanyi lagu bodoh ke ape, ade aku kaco idup ko ke?

Tidak kan? So, what the heck u want to talk like that to me?Haaa kan da spekang caca marba. Aku bosan la, ari tu dah la selamber je men tarik-tarik. Memang cam..eeeeaiii..Geram lak aku. Takpe, pasni aku takkan bagi muke.Seriusly, aku memang bernekad, ko orang tua ke, hape ke, lantak la. Bukan nak bersikap kurang ajar ataupun ape pun but i cant stand it anymore. Aku post entry ni pun bukan nak show that im very rude but aku ase aku dah tak tahan nak tahan marah and aku rase aku patut luahkan kat sini.

Aku da tak kisah if u all yang membaca nak bagi bad expression kat aku. Tapi aku bukanlah yang macam korang sangkakan. Seriously, aku not like that. Just be a victim of situation. So, i think this blog is suit to me to express my emotion.

Kalau selama ni aku tak pernah nak show off aku nye kemarahan, kalau ade pun dah lame dahulu, so now i come back with this emotion. Sorry to say la. :((

Ase nak menangis pun ade aku rase ketika ini. Bengong!Jangan nak cengeng sangatlah sai. Please!Be tough k. U are strong girl now.

4 comments:

Anonymous said...

sabo2.

Akmar said...

da takleh nak sabor da pis.camane?

Anonymous said...

kalo kite pendam die xtau.. kalo kite luahkan kene la lembut.. try ckp la elok2 kat die.. mesti die paham.

Anonymous said...

geram kn kak akmar bile org buat mcm tu.
suka hati je nk buat macam2.
hihihi.

kak akmar jangan marah2 sangat.
fikir je yg mmg dh Allah jadikan die macam tu.
syukur sebab kite tak mcm tu..

-ladyana-

Post a Comment