my spirit

Tuesday, May 31, 2011

Benci orang yang kutuk Islam..

Assalamualaikum sume..
Menempek kembali di ruangan post ni..

Usha title atas tu..Tadi kakak office aku tunjukkan aku di satu page kat facebook.. FanPage tu, fanpage nama-nama Islam..Dalam keseronokkan berborak-borak dengan orang-orang dalam fanpage tu, adalah seorang hamba Allah yang aku rasa sangat hina..Kuang ajar gila sebab dia bangga mengutuk agama mulia kita..Bukan itu sahaja, malah dia mengutuk Allah SWT dan juga Nabi & Rasul kita... Mulut dia tu memang nak kena dipanah petir Allah..Baru dia sedar betapa hebatnya kuasa Allah SWT..

Pic profile yang digunakan sangat menunjukkan Islam tu amat la hina dimatanya..Si polan ni meletakkan gambar seekor anjing memakai baju I LOVE ISLAM dan nama yang digunakan adalah IZSLAM AGHAMA ANJINK, lebeh kurang macam ni la nama dia..Ejaan dia pun camtu...

Bukan untuk aku mengaibkan si polan ni tapi perangai dia yang melampau menghina agama Islam, Allah dan para nabi...Pastu leh pulak dia mengaku yang dia orang Malaysia dan menetap di Indonesia...Haih!Korang tu memang tak sedar dek untung..Dah la datang negara orang secara haram pastu mengutuk agama rasmi kitorang..Hei lu!Lu ingat lu sapa?Sampai satu tahap nanti lu sendiri akan tengok kekuasaan Allah SWT iaitu tuhan kami...*teremo lak ni...tapi memang aku benci orang yang menghina Islam..

Ok, berbalik pada kakak office aku tu, dia pun report kat PDRM supaya FB orang tak siuman tu di block...Dan dia mendapat feedback dari PDRM..Alhamdulillah...Kepada sesiapa yang melihat orang-orang seberang or agama lain yang menghina agama kita cepat-cepat wat report..Orang-orang sebegitu sepatutnya dibuang jauh-jauh dari negara kita ni...Memang kurang ajar dan cetek agama...Haish!sabar je la..

Ok la korang..Jangan lupa k pesan aku..Sesiapa sahaja yang menghina Islam, bagaikan menghina maruah kita...Block sahaja orang-orang tak siuman tu k!

gracias for read!

No comments:

Post a Comment