my spirit

Wednesday, June 8, 2011

kau harus ada...

Assalamualaikum sume!

Da seminggu lamanya aku tidak menaip-naip..
Huhuhuhu....Tengok la tajuk aku..

Ni adalah tajuk lagu dendangan hujan..
Lagu dia memang syok la aku cakap..
Seriously memang syok...
Makna yang mendalam tahu....

Lagu ni aku dapat tahu yang Noh buat untuk mummy dia..
Tapi memang sesuai la...
Best weiyh! Ni aku bagi lirik n video klip die...
:).. Hope korang enjoy!!

Lelah parut senyum da jemu
Metafora cair bertemu

Rasa itu ini sementara
Ku takkan disini selamanya..


Rugi jika sendiri
Hanyut jika sendiri

Kau harus ada
Oh oh oh ooo
Kau harus ada di mana tempatku berada
Kau harus ada
Oh oh oh ooo
Kau harus ada
Bersamaku

Rasa itu ini sementara
Ku takkan di sini selamanya

Rugi jika sendiri
Hanyut jika ku sendiri

Kau harus ada
Oh oh oh ooo
Kau harus ada di mana tempatku berada
Kau harus ada
Oh oh ooo
Kau harus ada
Bersamaku



gracias for read!

No comments:

Post a Comment