my spirit

Tuesday, April 19, 2011

desirable..

hye guys!

Update lagi. Nak cerita, bulan ni, InsyaAllah jadi nak jumpe pakar. Yeay!yeay!.Hope jadi la kan. Ermmm takut kalau buat lambat, ade je nanti nak pakai duit.So, kali ni insyaallah tp duit mesti nak kene standby je.

Setelah aku da survey-survey, aku dapat lah cari kt tempat yang murah sikit depositnye and dapat pulak klinik orang melayu. Syukran. Boleh la aku budget-budget. Bukan pe, dengan nak belanja belaja lagi, keje lagi, loan lagi, tak termasuk belanja lain lagi, masak la aku. so, kenalah bersabar nak dapat semua ni. :)

Lagipun ada lah sikit rezeki. Terima kasih Ya Allah, limpahkan rezeki pada aku. Dan dari situ dapatlah aku tunaikan apa yang aku mahu. Tu je, tapi aku pun kena lah pandai manage all about my finance ni. Kalau idak, ke laut la aku. Keje pun cam tak keje je. Hadoi!

Naseb bek ade orang sekeliling yang sangat membantu aku dalam hidup. Thanks ya guys! Thanks also to all my siblings and family! :). So, itu je la ceritera nak meluahkan rasa bersyukur dalam diri. Betapa Allah tu sangat menyayangi aku, and tunaikan ape yang aku mahu dalam hidup. Alhamdulillah.

Hidup yang bersederhana, nikmatnye sangat la melimpah ruah. Susah macamana sekalipun, pasti ade rezeki yang datang. Sangat bersyukur.


*ok, image takde kene mengene. ahaks! :)

gracias to read!

No comments:

Post a Comment