my spirit

Tuesday, April 19, 2011

*senyum

assalamualaikum guys!

Lame sudah aku tak menaip-naip kt diary online aku ni.Da naik bersawang ouh. (^_^). Bukan ape, aku sangatlah busy lately. Yela, dengan segala assignment last minutenya, final testnye, and today ade final exam for Arabians Language. Hope everything will be okay!.

So, disebabkan aku da lama tak menaip-naip kat sini, nak cerita ape pun, tak tahu nak mulakan yang mana. Sebabnya, aku banyak sangat cerita yang pending. Pending sebab, bila mahu update, time itu ler keje nak banyak setel. Or reason lain, bile nak update, time itu ler banyak sangat penyakit "M"nye. huhuhu.

Banyak sangat alasan.
*gaya Ucop Wilcha ^_^

So, bila da nak final ni, mesti pasni terpikir pasal cuti. Aku nanti bercuti 4 bulan. Macam budak-budak full time student. Tapi setiap hari cam biase la an, aku tetap keje. Boleh la saving sikit dari wages aku. Itu pun kalau aku tak huru-hara. Aku ni banyak sangat keinginan.Al-maklumlah kan, bila da merasa pegang wang sendiri, cam ni la perangai.hehehe.

Tapi, berkeinginan ingin berubah. Berubah dari sikap boros kepada penyimpan. Because now I'm 22 years old. So, time to think more about future. Ahaks! Korang mesti pahamkan maksud aku. Good, good, good! thumbs up! Cepat bebenor kome memikior. Hahaha.

Tu la, macam-macam nak kena pikir an bile da makin dewasa. Tapi macam tak caya pun ade semakin hari umur ni semakin banyak. Dari depannya 0, kemudian pangkal jadi 1, and now 2 dan tak lama lagi jadi 3,4 dan seterusnya. OMG!

Haish, tak sangka da besor rupenye aku. Da boleh kawen
*statement da gatai. :D. Tapi, aku rasa selagi tak sampai target aku yang aku da tetapkan, selagi tu kalau boleh aku tak nak pikir benda-benda tu. Tapi segalanyakan di tangan Allah, kita tak tahu. Tul dok?

Ermmm, ok la. Aku da merepek-repek ni. HAHA ! takpe-takpe, kejap-kejap lagi ke, kalau aku ade masa terluang, aku update la lagi k. Kalau takde, esok je la nampaknya. :)

gracias for reading!

No comments:

Post a Comment