my spirit

Thursday, January 13, 2011

i-city the digital world..haha! XD


assalamualaikum semua..

aku ari-ari on blog ni tapi aku tak sempat update.sebab banyak keje nak buat..tapi semalam aku rase cam lost. tak tahu la sebab ape..lost di dalam cahaya i-city..hahaha..cam hareem je bai statement aku...ayat nak ya salam!hehehe..termasuk la pulak ayat arab an..

hehehe..saje ingin menaip, just for ilangkan kengantukkan yang melanda lagi bermaharajalela ni..al-maklumla kan, bile nagntuk bersatu,tidur itu milikku..hahaha..tapi kali ni bukan untuk aku la kan...sb aku malas nak ngantok2 ni, nanti menganggu prestasi aku..bagus ke kau ni sai?itu adelah salah satu pertanyaan..so sape yang mahu jawab??sila-sila...aku malas nak berkata-kata sebenarnya, cume sekarang hanya jari saja yang berkata-kata menuju papan kekunci ini...tp aku nak masukkan pic i-city..


pemandangan semasa di dalam i-city the digital world!!

photographer with his ehem-ehem...hahaha... :) cumel!!!
power of four!!yeah!my kawan baru tau.. :)


behind the scene! candid!!! :)

ok la..nk merepek idea kureng..so inilah saje yang ingin dipaparkan..

thanks for visit me!! :)

No comments:

Post a Comment