my spirit

Friday, January 14, 2011

cerita tentang mereka! (fatin n datin).. :)

assalamualaikum sume!




errrmmm cakkkk!! hehehe.. ;)



kite bertemu lagi dalam segment taddaaaaa!hahaha..takde la..saje je nak update entry malam ni..terasa nak sangat menari-narikan jejari runcing aku ni di keyboard..eh2?runcing ke?macam girlfriend KFCM ke??hahaha..runcing tak runcing la..tapi mogel je..huahuahua..saje nak kasi korang nampak gigi sikit bace entry aku...hehehe..to gf KFCM sorry gune trademark awak tau!!jangan mare..hehehe...

ermmm, nak bercerita ape ea kawan-kawan??cube bagi idea..teeetttt!lambat..aku da dapat da idea..ape daaa korang-korang ni..hehehe..takpe2..korang yang membaca tetap the best readers aku..insyaallah..huhuhu...thanks tau to korang-korang yang rajin sangat bace entry aku, blogwalking, and jadi followers aku...haih! tak sangke la tau aku ade followers banyak-banyak cam kat atas tu..even baru 100 lebeh..aku sayang korang...

bak kate orang tua-tua, "kawan biar la seribu, bercinta biarlah satu"...kan, kan, kan?? :).. ermmm da aku ni menghadep-hadep ni, aku nak share ngn korang yang aku ni kan suke tengok blog FATIN LIYANA and membernye SI DATIN..suke sangat-sangat la tengok dorang ni..siyes.korang mesti kenal sangat kan ngn mereka-mereka ni??pasti punye..aku sangat-sangat la sure..hehhee...and aku pun berangan-angan la kan boleh jadi kawan-kawan dorang kelak...huhuhuhu..nak ke dorang kawan ngn aku yang biase-biase ni??aku terase kecil je bile melihat dorang yang berjaya cam gitu..sangat-sangat la mahu jadi berjaya, bergaya, n santek cam dorang...bleh tak fatin?bleh tak datin? (bertanye kepada mereka.hehehe)..

ini si dak FATIN LIYANA ASRI.. comel kan??


yang ni pulak DATINNN!!suke tau kt die..comel jugak..

dorang due n rakan-rakan mereka yang lain tu, mcm memberi insprirasi kat dalam diri aku yang aku jugak ingin jadi seperti mereka..ni kire azam tahun ni tau (siyes ni!sambil wat muke siyes).. :)..ermm bercerita tentang mereka, banyak perkara yang berfaedah aku dapat bile bace blog diorang ni..sangat happening n sangatla berwarni warna!eh silap la, berwarna warni..hehehehe...blog diorang sangatla general, tak tertumpu pada personal, but more to up to date info yang kite leh dapat and sangatla berguna pada diri aku la kan...hehehe..suke3! tak terhingga nak berkata yang betapa aku obses tentang mereka..lebeh la dari artis yang aku suke..hebatkan aura diorang ni...


bile melihat mereka, ternyata mereka friendly and ade so something special yang wat aku tertarik dengan mereka..based on semangat setiakawan, spirit dalam memberi strength, spirit to stand each other n macam-macamla..hehehe..banyak pulak aku nak bercakap tentang dorang..hehehe..aku ase better korang pergi tgok blog diorang..just klik je kat nama dorang yang aku taip tu tau...pergila menjenguk..hehhee..ok sume??nice to know about them even in the blog only..hope will be reality and be their friends...amin...tu satu doa tu untuk aku..

k la, kalo mengarut, memg takleh benti..so aku stop la kan.. takut tersalah cakp nanti kene banned..hahhaa..macam aku ni artis nak banned-banned ye??(muke sangat la perasan)..hahhaa..
hope korang enjoy ngn entry aku kali ni k...take care sume!!! (^_^)


p/s: kepada fatin n datin, kalo anda berdua bace blog saya ni, takmo marah tau sebab take pic korang dari google..hehehe..credit to google search!

4 comments:

Fatin Liyana Asri said...

haha ok sgt comel :)
maceh susah2 je buat entry teehee (gelak gedik)

PERMAISURIMON said...

thanks syg! anyway, keep it up!
ehehe. .takpe. .yg penting, semangat tu perlu ada.
bila bersemangat, kita akan gembiraaaaaa ajee :D
nak nak tgh single kan :D hahaha sempat lagi datin :D gurau ajee ! tc girl. we both so proud fr u.

Akmar said...

fatin: fatin!!teruja awak comment kitenye entry..thanks tau singgah n read this entry..
:)

Akmar said...

datin: thanks tau datin tu anda juga..sudi melawat kitenye blog..sangat la teruja..love u all dua.. :)

Post a Comment