my spirit

Saturday, January 22, 2011


assalamualaikum..

ermm setelah berhari-hari or berminggu-minggu(yeke?) aku tak update, malam ni aku terasa nak update..ermmm nape ea?sejak kebelakangan ni aku sering mimpi tentang orang yang aku sayang dan tentang orang yang pernah aku sayang..mimpi itu sangat la pelik,terlalu pelik dan membuatkan rindu itu bertandang,,

rindu pada siapa usah ditanya..kepada orang-orang yang aku mimpi itu..tapi mimpi itu tidakla seindah yang disangka..mimpi yang ntahla..tak dapat hendak aku ungkapkan..ari ni ari jumaat aku rasa adalah ari yang paling aku rasa worst..mood aku ari ni cam hareeeemmm! banget,,,haaa kua loghat indon (loghat fatin liyana..hehehe..tapi fatin orang noghori k!hometown die sama aku ea)...berbalik pada akunye cite la kan, haaa memg ye, segalanya serba tak kene...

petang tadi aku ade kelas Essential of Human Resource..mule-mule aku ingat aku takmo la pegi, sb aku rasa cam malas gila, rasa nak hangennn je satu badan but aku pujuk diri aku, aku cakap kat diri aku cmni, "sabar ea sai, kelas ari ni sekejap je..kite pegi kelas ea?"..aku pun pergi tanpa mendengar hasutan syaitan..tp memang aku sangatla tak stabil..

now ni ok sikit la...takde la ok sangat kan...sekadar cam gitu2 je...tp alhamdulillah aku feel more better....so hope mood ni berpanjangan...tak menjejaskan ari-ari aku yang akan datang..lagipun environment kat office pun da macam suram..cam bored je...malas nk komplen banyak-banyak nanti ade je isu yang jadi...aku ni kan orang kecil, tak macam mereka, orang besar..so must keep quiet and just do the task with order..takpe2..sabar itu kan sebahagian daripada iman..ye dok??

ermm bile aku rasa nak membebel, mesti panjang2 aku akan tulis...kalo aku ni tgah malas nauzubillah, on9 ye, but nak just ignore je new post tu...itula lumrah idup manusia...ade pasang surutnya macamlah air laut...

sik kamek tak tahu nak kacap napa kat kitak, kamek sik nak amek tahu gitu...kerna kamek sik tahu apa yang kitak ayik pikir..( aku main belasah je bahasa sarawak ni..to orang sarawak, maaf ye!")

okla, da mengaban-gaban, aku terasa mahu lelap...niat di hati ingin menunggu si buah hati, tapi die cakap, tu last kedit and wish gudnite to me...ok la kalo cmtu..hope take care k..

to sume, thanks for read coret-coret ini!! :)

1 comment:

tort said...

im here wif u dear... ;)
jgn sombong sgt k~ haha
<3 u

Post a Comment