my spirit

Tuesday, January 25, 2011

contest siti fatimah tapi ditag oleh anak gadis sarifudin! (:

assalamualaikum kepada hadirin dan hadirat semua! :)




hehehe..ditengahari yang ceria lagi mulia ini ingin aku menyatakan bahawa, aku ok! (sai da masuk air daaa...) tp siyesly memg aku ok pun..betul tak tipu..ari ni aku rajin pulak ingin menghadep-hadep blog aku..dalam aku blog walking td (blogwalking satu blog je pun..hahaha).., aku terbace la blog adik aku ni..anak gadis sarifudin namanya..dalam diam-diam, die da ade blog ghupenye..hehe..sumenye pengaruh daripada aku dan kawan-kawannya..haaa..dalam aku membace-bace entrynya, die telah mengtagkan aku untuk memasuki satu contest ni...

nama contest tu "PIC ITAM PUTIH PALING COOL".. yeahh!hehehe..so, dengan taknk menghampakan my sis tu, aku pun join la ari..lagipun aku tengah rajin kan...hehehe..oppsss!before lupe, aku nak kenalkan sape owner yang contest ni..nama dak comey ni SITI FATIMAH.. dialah yang mengadakan contest ni..

dibawah ni adalah pic yang aku pertaruhkan..ecececcee..ayat nak gempakkan??

so, pic yang aku pertaruhkan ni la yang akan menyelesaikan segalanya..pergghhh!ayat macam contest ni probs besau je..kecoh la lu sai..hahaha...so setelah aku membaca segala syarat yang owner tu berikan, aku pun nak menyatakan ape yang aku nak wat if aku dapat hadiah RM100 daripada owner tu..haaa...aku mestila nak bayar duit utk service doktor yang check keatas braces yang bakal aku pakai..huahuahua...hehehe..tu kalo aku jadila wat braceskan..

kalo tak jadi, it will use for shopping!!

so cik siti fatimah, give me that gift..hehehe... *wink wink!
mmuaahhh!!

so thanks to you because wat contest ni and im very enjoy to join this..
n my sista, thanks tag to me...

so, i want tag:
'aieen kacak
tintatotort
datin
amiey
umar

1 comment:

siti fatimah said...

salam..hye.tq join ye :) good luck

Post a Comment