my spirit

Wednesday, December 22, 2010

seni dari prahara abadi...

selamat petang sume!!hehehehe...nak entry post ni..hehehe..dan kali ni, aku nak expose photographer akunye pic..hehehe...aku amek ni sume dari facebook die, tapi dengan kebenaran die k...bukan tanpa kebenaran..huhuhu... pic-pic yang die ambil ni sume pic-pic yang die wat percubaan...n aku pilih mane yang terbaik..

haaa..korang mesti tanye nape aku nak expose pic die kan??meh sini teman nak bagitau hangpa-hangpa sume..hehehe...teman memg suke noo ngn pic-pic die ni..sentuhan die memgla seni..tapi kalo uols2 tengok tu ade yang terkurang or ape, maafkan je la..kerana bakat baru nak diasahla katekan..huuhuhu...so, korang tgok la and nilai la sendiri...kalo boleh korang komen la tau..leh la pemilik si nikon or canon ni tgok komen-komen korang tentang hasil seninya ni...ok korang??


INTRODUCTION OF PRAHARA ABADI


PRESENT: SYUKRI RAHMAN (S.R)


PRAHARA ABADI ART GALLERY:

nama awek ni NUR ATIFAH..tomey an??tgok hasil tangkapan dari syuk..


mencaRI KOnklusi


putera??putera katak kah??hehehe..


bestfriend forever..


with smile, we can lost our stress.. :)


looking forward...


peace boy


night views at Kuala Lumpur
location: Masjid Jamek


finally touch with TWIN TOWER..our priority!!


haaa...cube korang tilik satu persatu pic-pic yang aku masukkan ni..semua ade seninya tersendiri... betul tak??so korang-korang leh la bagi komen kat aku if korang usha-usha blog aku... n if ade sape-sape yang nak pakai photographer, boleh le gtau aku k..hehehe...(tak bis-bis aku promote dak ni wei! :D)...n korang leh jugak pergi blog beliau...tapi blog beliau still dalam kemas kini..dan ni link beliau http://praharaabadi.blogspot.com..

so ape-ape leh singgah blog beliau k..hehehe..ok la..aku pun nak beliau menangkap pic aku lagi...aku ade photoshoot part time..wakakakaka... (berangan seyh!padahal biase-biase je..huhuhu)..

aku rasa kalo beliau bace blog aku ni, beliau pasti ketawa terbahak-bahak bile melihat aku berkata sedemikian..tapi aku pasti buat muke bodoh and akan cakap "ade aku kisah?"..hihihi..but i glad ade friend cm ko wei..siyes..so thanks for that muka bulu diatas tu k..ko da edit dengan penuh terbaik..hahaha...thumbs up! :)

No comments:

Post a Comment