my spirit

Tuesday, June 3, 2014

kau dan wanita

hari ni aku rasa nak bercerita tentang kau
kau tahu siapa kau yang aku cerita
bila aku jenguk muka buku
aku baca komen
aku tengok
aku rasa
kau sangat manja
dengan wanita kau cinta
sampai bila bila

aku bangga
aku rasa teruja
aku rasa bahagia
melihat kau dan wanita itu

kau sayang
tapi kau tak tunjuk
aku tanya wanita itu
wanita itu menjawab
"saya tahu walau dia tak tunjuk"
"dekat dalam hati saya tahu dia dekat dengan saya"
bila aku baca
satu sahaja yang terkeluar
dari bibir aku
Alhamdulillah
Terima kasih Ya Allah
kerna dijumpakan dengan dia

indah aku rasa
sebak terasa
kau memang hebat
walau kau simpan
kalau ku puji
kau rendah diri
tapi kau harus tahu
yang melihat Allah dan aku
yang merasa aku
pemberian dariNya

aku percaya
kau akan menyayangi rusukmu
seperti kau menyayangi wanita itu

No comments:

Post a Comment