my spirit

Tuesday, June 3, 2014

engkau ya engkau

dia bertanya
aku menjawab
sepatah dia bertanya
sepatah juga aku menjawab
adakala
aku yang berpatah patah bertanya
dan dia hanya kurang patah menjawab
masa tu memang aku buntu
tapi aku boleh senyum
kerna berangan wajahnya

*tersengih
rasa yang tak tahu
tapi mampu buat aku tersenyum
bangga aku
mengenal engkau
bangga aku
disayang engkau
walau adakala
kau macam blurr
perkara begitu buat aku macam grrr

*sengih nampak gigi
bukan sebab kau ensem
walau ternyata kau ensem
tapi sebab cara
cara yang buat orang rasa bangga
dengan diri kau
aku salah sorang
daripada orang orang itu

walau kadangkala kau annoying
buat aku sebal
buat aku rasa bebal
tapi kau jugak yang buat aku rasa pandai
dari zero
aku jadi berisi
dari aku buta
aku jadi nampak
dari aku tak tahu
aku jadi tahu

kau siapa aku tak peduli
dulu atau sekarang
yang penting
aku tahu aku kenal

ahhh..
aku nak bilang aku sayang
tapi aku takut kau jemu
aku nak bilang aku cinta
tapi aku takut kau muak
tapi aku tak kisah
kau perlu tahu yang aku sayang kau
macam aku peluk bantal busuk aku

No comments:

Post a Comment