my spirit

Thursday, June 12, 2014

ikhlas

cara orang berbeza
ada macam tu
ada macam ni

macamana aku meroyan
aku tetap yang sama
marah yang tak terkeluar
marah yang tak sampai ati
sebab
satu je
aku sayang

Allah temukan kita
Allah bagi kita jadi kawan
bukan kawan biasa
tapi
kawan paling baik

tapi aku tak semulia yang lain
sedikit sebanyak ada kurangnya
aku admit dengan jujur
tapi rasa yang mula mula
Allah bagi rasa
untuk aku kenal kau
tetap sama

jangan isau
tak mulia aku
aku bukan selalu doa yang buruk buruk untuk orang
terutama kau
kau aku cinta
kalau da terputus
kau tetap aku sayang
sampai bila bila
ingat

semoga Allah memberkati
hidup kau sentiasa
mungkin bunyi kasar
kerna dalam hati yang bersuara
terima kasih
sentiasa ada
untuk aku mengadu
meluah rasa adakalanya

sorry
luah sebegini
aku bukan straight forward
aku pemalu
dalam bab begini
kas untuk kau
kalau kau singgah lagi

No comments:

Post a Comment