my spirit

Thursday, June 12, 2014

aku

kalau tak luah
aku mati

haha.
jangan salahkan aku
kalau ada yang baca terasa
damn ar!
tak suka perasaan ni
motif cerita?
bagi aku rasa apa?

cerita benda yang aku tak tahu?
cerita benda yang aku takleh nak komen?
cerita yang buat aku sakit dalaman?

aku malas nak luah kat orang
balik balik aku kene
no one knows
aku bukan nak berdengki
takde niat
but sometimes perlu orang faham
perasaan orang lain

tapi demi menjaga hati
aku layankan
ape aku rasa aku boleh tanye
aku tanye

aku tahu Allah ade
Allah ade dengan aku
Semoga aku sentiasa kuat
tu je
malas nak simpan rasa yang orang selalu kata bodoh
sebab tu better aku luah sini
dari cakap ngan orang
aku yang gila

aku penat
tapi nak taknak aku kene hadap
dengan aku yang jenis emosi
emosi bersebab
memang aku pura pura kuat
pura pura takde ape
pura pura ok
tapi untuk ape?
nak jage hati manusia manusia sekeliling

takpe la
hari yang indah ni untuk dia
Allah tu kan ade
moga esok luse hari indah untuk aku

No comments:

Post a Comment