my spirit

Friday, October 25, 2013

story of the day

Assalamualaikum..

Hurmmm, dingin je pada hari Jumaat mulia ni..
Sedingin Cameron Highlands kata kau..
Haaa, dah mengarut..
Hati ngan otak sama berganding kot..
Fikirkan sesuatu..

Semalam, berlari tanpa arah tuju..
No point and no choices...
But menjelang malam,
Terus boleh senyum.. tapi sentimental sikit sikit masih terasa..
Keep on track and Allah always give a hand and never leave us..
As long as we keep try, keep doa and tawakal..
*sigh..

Today, both of us got fever..
But came from me la kot..
Because, I got fever first..
Siannye..
Hope you get well soon..
Tadi kol pun, suara make me so worried..
Aku kalau demam, leh lagi la make a joke..
Tapi kalau dear demam, langsung.. Nak dengar senyum pun susah..
*eh senyum leh dengar ea? aahhh, abaikan...

Hurmmm...
Aku nampak rileks but i have a lot of thing to think..
If I can show my brain to you all, there are no empty space..
Semua dah full...

So, mesti korang tertanye tanye camane aku leh ilek kan?
Kalau aku susah ati, marah ke, ape ke, aku akan kosongkan semampu even aku tak mampu...
Dan aku take a piece of paper, pen and write on it..
Throwout what inside my heart, my feeling..
Then i kept it in my diary...
Tu je..

Selain tu, kita orang Islam ade jalan untuk kita tenang..
Kene banyak ISTIGHFAR, BERDOA dan MENGADU PADA ALLAH..
Bacelah doa doa yang senang dihafal..
Or SOLAT dan BACE ALQURAN..
Itu perfect match...

Hurmmm, La Tahzan kata orang arab..
Sebab sesungguhnya, Allah ade untuk kita selain orang sekeliling kita...
Ingat tu je..

Salam sayang dari aku..

No comments:

Post a Comment