my spirit

Thursday, September 26, 2013

Biarkan

Assalamualaikum..

Berdebar pulak ase..
Isnin ni ada meeting..
Apelah lagi dugaan yang bakal mendatang minggu depan..
Aku selalu datang lewat ofis..
Lewat dalam kul 10 pagi tu dah sampai la..
Just take breakfast time..
Malas nak breakfast..
Boss aku yang jage bahagian sini muke cengeh jugak..
Tak tahu la kalau ape yang aku buat tu salah ke tak..
Hurmmm..
Banyak jugak perubahan..
Ade yang bertukar jawatan..
Takut aku tercampak kat tempat yang aku memang tamau pergi..
Ke kerja aku bakal bertambah?
Adoyai.. Serabut lak ase kepala ni..

Jantung dah dupdapdupdap...
Kerja dengan kroni, kaki temberang, kaki bodek memang la satu dugaan..
Aku dulu pernah join but now, aku lebih suke mendiamkan diri..
Bercakap bile perlu..
Bertindak bila diarahkan..
Bila aku sendiri memang takde keje, orang akan pandang aku macam I'm naked..
Korang boleh rasa tak?

Hurmm, hati orang lain lain kan?
Biarlah..
Redha dengan ape yang bakal berlaku..
Semoga segalanya baik baik sahaja..

No comments:

Post a Comment