my spirit

Thursday, July 18, 2013

Mengarut-ngarut langsung lupa.. adeeeiii...

Assalamualaikum korang..
Memberi senyuman adalah sedekah paling murah dan sangat mudah..
So, korang jangan lupa untuk senyum ya?
Puasa-puasa jugak.. *wink wink!

Aduhai, pagi ni perut memulas mulas uollss..
Bukan sebab aku nak yak yak tapi ntah masuk angin kot..
Sebab rasa nak termuntah jugak..
Dan cepat-cepat aku meraba poket beg galas..
Aku ni kalau tak bawak minyak angin memang tak sah..
Haruslah bawak, sebab aku ni banyak hal sakitnye..
Heee...

So, godek punye godek punye godek, aku jumpe minyak yuyi cap limau..
Alaaa, korang tak tahu? Ish, minyak tu femes ok...
Minyak untuk baby baby tu..
Hurmm.. sapu minyak tu kat perut rasa lega sikit perut ni..
Tak la memulas mulas cam tadi..
Much better and muka dah tak cemerut lagi...
:)

Aku takde keje sangat nak buat, sebab tu aku menaip naip..
Mencari kerja..Kalau tak buat rasa mengantuk..
Mulut pun asyiklah menguap nguap berapa puluh kali pun aku tak tahu...
So better I find something to do...

Sebenarnye tadi macam ade idea nak di taip..
Bila dah mengarut ngarut macam ni langsung hilang segala idea tu..
Adesss.. Korang nampak tak? Nampak tak? *umur tu dah tua..
Hahahaha.. Cepat naa lupa...

Hurmmm.. just nak luah RINDU..
Kat sape? Kat sesiapa yang membaca..
Kita rindu..
Heehhehee..
Ok la, kalau ingat balik apa yang nak ditulis, aku update k?
Daaaa...


No comments:

Post a Comment