my spirit

Monday, July 15, 2013

Im coming.. Free now.. Ahlan Ya Ramdhooonnn!!! ;)

Assalamualaikum semua..
Yeeehhaaaaa!!!!
Semalam kita dah merdekaaaaaa...
Selesai peperangan untuk semester ini..
Berdebor menunggu keputusan nanti..
Takpe laa... Aku hanya bertawakal sahaja..
Dah berusaha sehabis mungkin dah..
Alhamdulillah.. Selesai jugak..

Ouh, ade yang bertanya napa lama tak update?
Ok, saya mintak maaf tau..
Sebab saya memang sangat sangat sibuk + kesihatan sometimes tak memberangsangkan + terlalu penat sampai tiada mood nak menaik..
Tapi sempena bulan Ramadhooonnn yang mulia ni, alhamdulillah..
Masih ade hati lagi nak menaip-naip kat sini...

Ouh, saya baru abis bertarung..
Bertarung dengan final exam..
Dengan kesihatan yang merudum membuatkan diri sentiasa dalam keadaan stress..
But now, alhamdulillah sudah all out dengan segalanya..
:) Terima kasih sebab doa-doa kalian..

Saya tahu ade yang menunggu entry-entry yang terbaru..
Kot-kot ada lah kan.. hee..
Sebab saya bukanlah blogger yang femes..
Tapi adakala menaip di blog adalah masa saya berkata-kata dalam hati..
Haaa, macam sekarang ni...

Kalau nak tanye perkembangan saya, hurmmmm agaknye makin kembang la kot..
Hahahaha.. so sekarang mencuba untuk mengecilkan apa yang kembang..
Kalau berjayalaaaaaaaaaa kan.. sebab selalunya macammm... =.='
Faham-faham sendiri la ye? Heee..

Rasanya tak lambatkan saya nak mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN penuh barakah ni..
So korang, marilah sama kita meraih pahala di bulan mulia ni..
Dan Alhamdulillah kita diberikan peluang bertemu dengan bulan ramadhan ni..
Ok korang..
Ade masa kite jumpe di lain entry ya?

Love korang semua!!!

Lots of love...
AAS
XOXO..

No comments:

Post a Comment