my spirit

Friday, May 17, 2013

belajar tentang kehidupan

Assalam!

:)
Baru ada kesempatan mahu update.
Lama dah nak menaip. Bila sign in, hanya baca entry blogger lain je.
Terus terngendala nak update blog sendiri.
Baru-baru, aku saja previous entry blog aku yang lama-lama.
Bila aku baca, macam silly pun ada.
Hahaha.
Time tu zaman 2009..
Dah 4 tahun dah blog aku..
So, bila aku baca pun bulu ketiak mengeletek sesama sendiri, aku pun decide nak buang apa yang aku rasa tak perlu ada.. (^_^)

Aku pun menjalankan tugas tu..
Satu persatu aku belek..
Ade yang macam sangat sangat childish penulisannya..
Ada yang macam menggelikan..
Hahaha. Masa zaman belasan..
Biasa ar tu..
Lullaby pun ejek-ejek aku..
Budak tu memang, nak kene pelangkung..
Suka buat aku speechless bila dia bukak cerita entry lama..
Tapi aku tak la take heart sangat..
Tapi kalau macam melampau-lampau, sedikit sebanyak take heart jugak.. Hahaha..

Sesentap la katakan...
Tu yang parah tu..
Hurmmm...
Sepanjang aku tak menulis blog, memang life sangatlah busy..
Even mukabuku aku tu on time office hour, aku idak le 24 jam mengadap..
Aku kengkadang tinggalkan cam gitu je..
Bila aku mengadap mukabuku, lama-lama rasa bosan..
Tu yang dok melilou mata kelain..

Jap! nak sentimental sikit..
Bila aku baca semula entry entry lepas, baru aku tahu banyak jugak yang aku lalui..
Macam-macam rasa...
Dan kerana itulah jugak kehidupan aku semakin matang..
Alhamdulillah..

Allah tu Maha Kaya..
Terima kasih atas nikmatMu ya Allah..
Memberikan pelangi yang indah setelah ribut taufan mendatang..
:)

Cinta yang lepas jangan dikenang..
Persahabatan yang ada harus dijaga..
Rahman dan Rahim Allah sentiasa ada untuk kita..
Aku dah merasa, kalian juga pasti merasa..

No comments:

Post a Comment