my spirit

Thursday, December 13, 2012

sensación de enojo..

Assalamualaikum wbt.


Actually, cerita ni beberapa hari yang lepas..
Hari yang sibuk membuatkan aku banyak berfikir..
Berfikir tentang sekeliling, tentang diri sendiri, tentang hati, tentang cinta..
Segalanya bercampur..
Dalam keadaan yang sebegini ia menjadi bebanan yang aku sendiri kadang-kadang tak mampu nak pikul..
Tetapi yang sebenarnye aku memang wajib menggalasnya...

Hurm, nak mencari teman bercerita jauh...
Hanya talian angin yang digunakan untuk berhubung...
Sabar je lah..
Bila terjadinya sesuatu, aku mula berasa nak muntah dengan ape yang aku pendamkan..
Sehinggakan dalam keadaan untuk aku focus untuk sesuatu aku tak mampu tumpukan...

Hati bergelodak..
Hati rasa sakit..
Hati rasa amarah..
Segala rasa bercelaru...
Dan akhirnya aku luahkan jugak..

Kelegaan terasa...
Berasa aman setelah diluahkan...
Kurang dan aku mampu untuk fokus...
Biarlah orang nak cakap ape..
Aku dah tak mampu..
Tak mampu nak menjaga hingga aku sendiri dipijak-pijak..

Aku ade hak..
Aku ade suara untuk menegakkan...
Dan aku tenang...

Maafkan andai entry ni meluahkan rasa tidak puas hati..
Tapi ia, ketidakpuashatian yang membelenggu..

No comments:

Post a Comment