my spirit

Friday, December 28, 2012

cerita tentang interexter...

Bile dah rajin macam ni la..
Terasa nak update je..
Exam makin dekat tapi aku, masih honeymoon..
Ahhh...rosak bai...
Takpe takpe, sambil aku menaip naip ni, aku cari mood..

*pause*
*monolog:masalahnye cari ke??* (-_-)

Aku ni nak layan blues je...
Otak nak rehat je..
Nak enjoy..
Makanya, even buku berselerak depan aku, aku buat tak layan je..
Camane ni? camane?

Sian buku bukuku itu...
Takpelah nanti i belai u k?
Hikhikhik... *senyum sumbing...

Aku rindu..
Rindu pada lullaby...
Tu je sebenarnye nak cakap..
Saje je mukadimah pasal pemalas nak study...
Semoga Allah SWT memberi semangat kat aku...
Amin...

Azam aku nak berjayaaaaaaa!!
Nak dapatkan ape yang inginkan...
Aku nak senangkan kerutan tua yang ada depan mata aku ni...
Semoga niat aku ni terlaksana...
Aminnnnnn! :')

No comments:

Post a Comment