my spirit

Tuesday, September 18, 2012

kualiti atau kuantiti? *cam tak kene mengena je. HAHA XD

Pelik, pelik...

*mampu tersenyum..

Hey, kite tahu lah ape yang baik dengan tak..
Benda tu benda mahal kot..
Die kata tak elok? Murah?
Kertas die lebih tebal ok dari yang kuning...

Hurmm nak tahu tak kenapa jadi macam tu?
Sebab kerja anda tu kelam kabuit...
Buat slow, slow..
Jangan gopoh-gopoh everything pasti smooth and silky.. *cewah dah macam iklan syampu pulak
Pastu kan, bile kite push-push sesuatu barang tu such as machine..
Of course la die boleh jadi jahanam...
Oh My je la yang mampu aku katakan...

Then he or she will find other people mistakes...
Kite kerja if tak ikhlas, jadi tak ikhlas la apa yang kite buat..
Thats my opinion..
Kite tak tuju kat siapa-siapa pun...
Hurmm...
Tu baru kena buat bende yang sikit..

Sekarang kan, baru aku tersedar...
Pengalaman yang banyak takkan membawa kepada kualiti kerja..
If pengalaman banyak tapi no quality buat ape der?
It's nothing...
Macam tu jugak bile belajar..
Belajar tinggi-tinggi but takde function takde guna jugak...
Skill jugak orang cari...

Cakap berdegor..
Pung pang! Pung pang!
Akhirnye? Hurm orang lain yang setelkan...
Lumrah-lumrah...

Biarkan la mereka-mereka..
Aku dengan diri aku sahaja...
Hidup aku...
Tu yang aku perlu fokus..


Note: Ari ni dapat rezeki.. Alhamdulillah..Semoga Allah murahkan rezeki Pakcikku itu.. Amin..


Thanks singgah bace! :)

No comments:

Post a Comment