my spirit

Wednesday, September 19, 2012

emosi

Hurm, kadang-kadang rasa serba salah...
Ntah kenapa hati ni sentiasa nak menjadi amarah..
Hai la hati, kenapa? kenapa? kenapa?

Jenis aku, if ada masalah aku suka pendam..
Aku malas nak heboh-heboh..
Malas nak kasi orang susah dengan masalah yang aku sendiri tak tahu..

Aku memang kalau marah, marah sangat..
Tapi marah aku, aku kena bersendiri..
Sebab tu aku kalau dalam keadaan marah, aku hanya diam sendirian..
Aku buat macam tu, sebab aku taknak melempiaskan kemarahan tu...

Mungkin keadaan sekarang ni disebabkan aku terasa cam ditindas..
Ditindas dari segi mental..
Fizikal tu sedikit sebanyak ada agaknya..
Ntah.. (--__--)

Terasa berserabut...
Dan menyebabkan aku pening...

"Ya Allah, bersihkan lah hatiku..
Dari sebarang pemikiran yang bukan-bukan..
Jauhi lah aku dengan segala bisikan syaitan..
Aku mohon padaMu Ya Allah.. Amin.. "


:'(

No comments:

Post a Comment