my spirit

Thursday, September 6, 2012

Happy story..

Assalamualaikum..

Tiga bulan dah berlalu..
Bersawang gila babeng aku punye blog ni...
Bila dalam keadaan sibuk, blog pun memang tak sempat nak pandang..
Maafkan la aku kepada readers yang perasan yang aku ni tak update..
BUkan sengaja, tapi memang tak sempat nak update...

Bercerita tentang ape ye?
Haa, i have something news that i want to share...
My bestie will become fiancee..
Chewah, glad to know that..
Siapa uolss tanye?
Hurm, ada lah..
Hehehe..
Orangnya aku kena lah rahsiakan...
Biarkan majlis berjalan dulu, then baru boleh tunjuk siapakah gerangannya..

Dengar orang nak kearah itu, hati aku pulak yang berbunga-bunga..
Mungkin seru aku belum lagi..
Ada rezeki, ada jodoh, insyaAllah...
I also will become like her too...



Masing-masing orang keliling yang sebaya aku dah nak berumah tangga..
Haa, yang membaca entry aku ni?
Bile lagi? Kalau yang dah kawen tu, jangan ler buat pasai naa?
Hehehe..

Oklah, untuk mukadimah tiga bulan tak update, update ni je la tau.
Daa...

Thanks for reading! :)

No comments:

Post a Comment