my spirit

Friday, May 11, 2012

kerinduan dari Allah untuk Lullaby..

Assalamualaikum =)

Hari ni mood seakan-akan redup seperti cuaca dipersekitaran Ukay Perdana... Hati merindu pada si pemilik hati saya, InsyaAllah... Cuaca yang suram seperti mengetahui apa yang tersirat..

Terima kasih Ya Allah, memberikan peluang untuk merasa nikmatMu sekali lagi.. Diharap kali ni adalah yang terakhir.. Kedengaran intro entry kali ni agak jiwang, tapi itulah yang dirasakan oleh aku saat ini...




Sengaja membiarkan diri sibuk dengan kerja-kerja pejabat yang ada, kerja-kerja kuliah tetapi masih lagi berasa sesuatu yang hilang.. Pada Allah aku berserah, pada Allah aku mengadu.. Tentang perasaan yang dirasa, tentang kerinduan yang terasa...

Sekadar ingin menulis dan meluahkan, tapi hanya cebisan sahaja yang terkeluar.. Tidak sepenuhnya.. Diri dilanda sakit lagi, tapi aku mampu bertahan dengan bekalan ubat yang ada tetap masih dimakan.. Allah sangat menyayangi aku...Itulah yang selalu kufikirkan...

Waallahua'alam..


No comments:

Post a Comment