my spirit

Monday, March 12, 2012

pelbagai.. I

Eh-eh? tadi kata nak stopkan? Hehehe, tibe-tibe terasa nak taip-taip lagi.
:). Takda pape, just nak borak-borak ngarut petang-petang ni.. Hurmmm...
Bila tengok ragam orang-orang, mesti jadi pening kan?
Tapi tu la, tu baru kita je yang tengok orang, orang yang tengok kita? mesti pikir benda yang sama kite pikir. Ye dok?

Setiap orang mempunyai keunikan tersendiri. Tak kira lah dari mana datangnya keunikkan itu yang penting semua orang ada dan mesti pandai menggunakannya dengan baik. Mumbling-mumbling pun kena ada gaya tersendiri kan? betul tak?

Kita cakap gini sebab kita suka tengok and baca-baca blog orang. So, dari situ kita leh nilai even that blog have dia punya tarikan. Haaaa, betul. Macam kita punye blog ni biasa-biasa aja. Tiada yang istimewa. Yang ada hanya penulisan yang picisan. Adakala macam best, adakala macam tak best langsung.

Semua yang ditulis tu berpandukan pada kita punya mood. Seriously, tapi adakalanya, bila mood tak baik, boleh jadi best jugak. Hehe, just my opinion when writing. Kita pun takde la pandai nak berkata-kata sangat. Tapi kalau ingin berkongsi tu boleh la dengan guna bahasa pasor kita ni.. Hehehe...

Hurmm, ok la.. time to go now. Kali ni memang betul-betul go..Sebab nak pegi cekolah! :). Mood kene ok, nak masuk first class ari ni... Thanks sapa yang still further dengan perkembangan blog kite ni tau! thanks to korang-korang. Kite sayang ngn korang-korang.

so amek gambar ni.. kita search kat Mr. Google! credit to Zack Zukhairi.



gracias for read!

No comments:

Post a Comment