my spirit

Thursday, September 22, 2011

Terjah Bonceng! :D

Assalamualaikum wbt..

Cerita ni dah lama tapi saya masih mahu update. Bole ? Hehe. Sekarang mood menaip beria-ria pulak nak keluarkan cerita ni. Cerita berlaku pada 31hb Ogos 2011, ermm bunyi cam suspen kan? tapi cerita dia biasa je. Perjalanan cerita berlaku bila semuanya plan last minute. Tgok tajuk kat atas tu, mestila berkenaan dengan panggung "Hantu Bonceng!".

Ok, menonton cerita ini bersama dengan keluarga saya dan juga keluarga Riduan Saari Jr. Masih anda ingat sape Riduan Saari Jr? Harus la ingat, budak yang menjadi mastermind dalam entry saya yang ini. Bersama keluarga beliau kami merancang menonton filem Hantu Bonceng lakonan Zizan Maharaja Lawak di One Utama. Kadangkala menonton bersama keluarga sangat fun dan lagi mendekatkan rasa kasih sayang antara ahli keluarga. :)

Movie yang kami tgok tu tiket die midnite. So, time menunggu tu sume wat aktiviti sendiri. Jom kita zas~! Haha.


time ni baru sampai. kedai banyak dah tutup so cari port nak berborak-borak.


candid! saja saya snap pic ni. :)


ok, lakunan semata-mata.. :).. idea my buah ati yang poyo sekali tu..


my lovely cousin! Riduan Saari Jr. Kenalkan... :)

Dalam masa lepak-lepak tu, saya memberi idea untuk melakukan aktiviti..
Apa lagi karok jamban la kat atas. Pic kat karok tak banyak pun. Hehehe. Time tu ntah takde mood sb sound system cam hareeemmmm leerrr...


ni kak ina, tunang abang sepupu saya.... sempatkan?


ok, terpejam mata sebab alunan lagu yang amat mengayat hati katenye.. hahaha..

Lagi 10 minit kul 12, kitorang pun stop and tunggu time masuk ke panggung wayang.. Ahli keluarga saya terbahak-bahak juga la kan melihat aksi zizan dalam cerita Hantu Bonceng tu.. Dulu ber Kak Limah, ari tu Berbonceng la pulak. Ok what? Korang pun kena spend time dengan family tau. Best! hehehe...



gracias for read~! :)

No comments:

Post a Comment