my spirit

Wednesday, July 13, 2011

Makanan! Buat aku lapar jeee... :)

Assalamualaikum sume!

Waktu lunch dah berlalu, so hungry ok! Tapi aku masih bersabar.. Yela, aku menunaikan puasa sunat Syaaban hari ni..Alhamdulillah sumenye berjalan lancar macam yang aku inginkan tapi tu la, cume kadang-kadang terasa perut ni berkeroncong sangat..

Dahla hari ni aku rajin nak menyalin resepi..Rasa sungguh seronok pulak..Lagian aku nggak ada kerjaan pantas aku mencari kerjaan lain yang ingin dibuat..Huhuhu..Keluar lak loghat seberang...Hehehe...

So, ari ni macam-macam resepi aku salin, dari ayam, sup, kuih-muih hinggalah ke kek..Gila lah..Lapar yang membuak-buak..Actually aku saje je..Sb nanti senang bile tinggal sorang dah ade resepi nak masak..Hehehe...

Wei guys, ok lah...sory tak dapat nak menaip panjang...Nanti aku update ape yang aku salin k..Upload ngn gambar sekali..Tapi gambar yang kat tempat aku salin tu la..Pic real when i already done with my kitchen project..hehehe..

gracias for read!! :)

No comments:

Post a Comment