my spirit

Wednesday, July 13, 2011

Hi-Tea Get Gorgeous..

Guys!

Hehehe, belum tito lagi..Macam nak bercerita lagi...Sebab banyak cerita tapi tu la, tak tahu nak mula yang mana..So, tibe-tibe terpikir tentang Hi-tea yang bakal berlangsung soon..Hehehe..Cam tak caya aku leh join..Bukan ape, saje mahu join and bercampur dengan orang-orang yang kita tak pernah jumpe...



So, nak improve diri menjadi more socialized yang tak heavy sangat la, tapi perlulah mengenal orang... :).. Event ni akan diadakan pada 17 Julai 2011 di Dewan Utama di Karangkraf, Seksyen 15..Aku pun ingat-ingat lupe je jalannya.. If sape-sape nak join still ade lagi tempat kosong, so meh ler ramai-ramai memeriahkan Hi-Tea ni..



Ok la, aku briefing sikit sal event ni.. Event ni diterajui oleh dua orang adik beradik yang bernama Azlia Idha dan Allia Idha.. Diorang ni adalah owner a.k.a Chairman Butik Online Get Gorgeous.. Korang mesti tahu punye sape yang selalu shopping online ni...So, kali ni diorang mengadakan Hi-Tea ni secara realiti sebab aku dapat tahu dulu just buat secara virtual je...Tu la, aku rasa cam sangat teruja nak pergi Hi-Tea tu...So, aku pun ajakla kawan-kawan baik aku, macam tort, Aziela, Farah and Aieen.. tapi yang dapat hadir hanya aku, Tort, and Aziela je...Sb yang lain-lainada hal..



So pada sesiapa yang nak join, just msg je and booking kat Kak Azlia...

ni num phone die : 0192700604




Jomlah tauu!!!


gracias for read! :)

No comments:

Post a Comment