my spirit

Friday, July 1, 2011

fatwa pujangga!

Assalamualaikum sume!

Mengupdate-update apa yang rasa hendak diupdate..Ok, berkenaan tajuk diatas, saya nak tujukan lirik lagu Fatwa Pujanggan untuk Anon yang sentiasa memberi semangat pada saya dan sudi berkawan ngn saya! :) ...Hehehe...Even saya tak kenal awak, tapi saya dapat rasa yang awak macam kenal saya sangat..Hahaha...Serious, tak bohong... So, ni memg khas untuk awak tau.. :)


Tapi sayang, sayang, sayang,
Seribu kali sayang,
Kemanakah, risalahmu kualamatkan...

Telah kuterima suratmu yang lalu,
Penuh sanjung dan kata merayu,
Syair dan pantun tersusun indah sayang,
Bagaikan sabda fatwa pujangga...

Dan kusimpan suratmu yang itu,
Bak pusaka yang sangat bermutu,
Walau kita tak lagi bersua sayang,
Cukup sudah tandamu setia...

Tapi sayang, sayang, sayang,
Seribu kali sayang,
Kemanakah, risalahmu kualamatkan....

Terima la, jawapan ini,
Hanyalah doa restu Illahi,
Mogalah dik kau tak putus asa sayang,
Pasti kelak, kitakan berjumpe..


Lebih kurang la cerita saya dan si Anon tu..Tapi takde la risalah yang saya utuskan..Hehehehe..hanya komen yang saya utuskan dan juga pertanyaan di formspring.. :)..Saya pun tak pasti samada dia adalah Anon yang sama atau pun tidak..Kerana saya memang tak kisah kalau berkawan.. Cuma kalau boleh nak berkenalan dengan lebeh dekat..Takde apa yang nak ditakutkan..Sebab kita sama-sama manusia kan...Watpe saya nak marah if ada orang yang hulurkan salam perkenalan.. :)

So Anon, persembahkan FATWA PUJANGGA ni untuk anda.. :)



gracias for read! :)

3 comments:

Anonymous said...

=)))..

Akmar said...

suke ea?hehehe..special for you.. :)

Anonymous said...

suke gak..thanks..love it..=)

Post a Comment