my spirit

Friday, June 17, 2011

Terima Kasih YA ALLAH! :)

Assalamualaikum..

Syukur ke hadrat Illahi atas pemberian rezeki dan kesihatan untuk terus mara menghirup udara di atas dunia yang fana ni...

Pagi-pagi lagi, aku berdebar..Ada dua perkara yang membuat jantung aku takkan henti berdegup dengan lajunya..

Perkara yang pertama, mengetahui keputusan peperiksaan untuk sem yang lepas..Membuatkan aku tak senang duduk...

Perkara yang kedua, memberitahu kedua ibubapaku tentang trip yang diinvite oleh Nurul..
Kedua-duanya membuatkan aku sangat berdebar-debar...

Tapi debaran yang pertama, aku lalui dengan baik..Alhamdulillah..Itulah kalimah pertama dikala aku membuka email yang dihantar oleh pihak universiti..Apa yang ku target dapat even tak banyak ia melangkaui target aku..Alhamdulillah...Aku bersyukur..Terima kasih Ya Allah atas rahmat yang Kau berikan padaku...

Ini semua berkat kedua orang tuaku yang banyak mendoakan untuk aku dan kejayaanku..Terima kasih mak, ayah sebab doakan uda... :')..

Ingin menitis airmata ini...Dan mempunyai semangat yang kuat untuk mendapatkan lagi terbaik untuk sem akan datang...Amin...Tahniah diucapkan pada rakan-rakan seperjuangan yang lain atas kejayaan korang...Next sem kita cube yang lagi terbaik k! :)

Okla..jap2 lagi kalau ade idea mahu update..
:)

gracias to read! :)

No comments:

Post a Comment