my spirit

Saturday, June 25, 2011

mak mentua yang ..........

Assalamualaikum sume!

Hehehe, tgok title entry aku...Menakutkan pulak aku..Serius ouh..Aku sekarang tengah tgok drama kat TV3 ni..Mak mentua yang paranoid tentang masa kecilnya dan bila anak dia da besar melepaskan dendam kat menantunya sendiri...

Haish!bodohnya ai...Anak dia pun tak perasan yang mak dia tu gila...Adess, tak faham la aku, masih ada lagi ke manusia yang kejam macam tu? Sangat kejam sampaikan tak boleh nak tgok anak sendiri bahagia..

Simpang malaikat 44..Minta aku dijauhkan mendapat mentua yang sebegitu..Amin...

Pastu yang tak boleh belah, menantu lelakinya pulak tak siasat kejadian tu...Kesian mak and ayah perempuan tu, tak dpt nak jumpa mak kandungnya sendiri sebab lelaki dia yang berpelajaran tinggi tu biadap dengan orang tua.. Tak sangka kan, kadang-kadang orang yang pandai dalam akademik tak semestinya pandai dalam segala hal..Kalau ada pun satu dalam sejuta..

Ermm, aku pernah jumpa orang yang perangai cam menantu lelaki tu..Seriuss..Lantak la ea..Kalau ada memang aku tampo laju-laju (ok bajet cam kuat.), hahahaha...Dah la, nak tahu pen gakhirannya, sila la tonton drama tu sekarang ea kat TV3..

Takdir Afina yang dilakonkan oleh Nazim Ismail, Nadia licious, Maimon, Wan Maimunah & Mubarak Majid.. :)


gracias for read! :)

2 comments:

Aida Azryn said...

hehe.. same! tgh tgk drama tv3 ah ni.

akmar mia said...

heheehe..padan muke kt makcik gile tu kan? :)

Post a Comment