my spirit

Thursday, June 23, 2011

Lambat lagi hari ni...

Assalamualaikum...

Masih lagi berada di dalam dingin beku..Haish! Perut da menjerit-jerit kelaparan ni..Laparnya!! Opss! Saya puasa hari ni dan tak harus mengatakan sedemikian..* Tersenyum dengan kata-kata sendiri..

Bosan la der.. Sebab tu kalau wa bawak kereta, wa da sampai awal da kt umah..Sambil baring-baring lagi..Tapi wa masih tersadai kt dalam bilik dingin beku ni..Huhuhu..Mesti korang tertanya-tanya bilik ape kan? Bilik aku la kat ofis..

Bila perut sakit, kepala pun sakit juga..Dah jadi pakej da..Betul..Balik ni nanti gerenti aku terus bobo..Nak dekat berbuka baru bangun..Time tu baru la timbulnya tenaga...

Tapi makan berbuka sume aku siapkan sendiri k..Bukan mummy yang readykan..Apa yang ade aku bedal je..Tapi malam ni cam teringin nak makan Ruski Tomyam..Slurrppp! Sedap ouh..hehehe..

Wei, k la..banyak lak aku membebel..Korang-korang yang berpuasa tu, selamat k..!

gracias for read! :)

2 comments:

Amiey White said...

selamat berpuasa :D

akmar mia said...

amiey: sorry late reply, selalu terlupa tau.. :)terima kasih amiey sb singgah..miss u!

Post a Comment